Monday 29 Apr 2024

جستجو

مسابقه و آزمـون ۱۴۰۲/۰۷/۱۶   سازمان دارالقرآن الکریم اعلام کرد: آزمون تجدیدی حافظان قرآن کریم در سال جاری برگزار می‌شود.

آزمون تجدیدی حافظان قرآن کریم در سال جاری برگزار می‌شود.

آزمون تجدیدی هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، در پاییز امسال برگزار خواهد شد.

طبق اعلام سازمان دارالقرآن الکریم، آزمون تجدیدی هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در پاییز سال جاری برگزار خواهد شد.

حافظان محترمی که در آزمون شفاهی، حد نصاب لازم را کسب ننموده اند می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

طبق اعلام سازمان دارالقرآن الکریم،  زمان ثبت نام پس از بررسی اعتراضات و اعلام نتایج قطعی در نیمه دوم مهر ماه انجام خواهد شد.

ثبت نام حافظان در سایت تلاوت انجام شود و کلیه کسانی که در هجدهمین دوره آزمونها قبلا ثبت نام و به مرحله شفاهی راه یافته اند می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند.

قابل توجه حافظان محترم قرآن کریم: از دوره نوزدهم(سال ۱۴۰۳) معافیت مرحله اول آزمون جهت سال بعد حذف خواهد شد و افراد فقط طی دو نوبت فرصت حضور در آزمون شفاهی در سال را دارند، اما سایر معافیتها از جمله معافیت های آزمون شفاهی بدلیل کسب رتبه در مسابقات طبق آیین نامه به قوت خود باقی است.

تبصره: کسانی که در آزمون کتبی سال جاری شرکت و امتیاز لازم را کسب نموده اند چنانچه تمایل به ثبت نام در آزمون شفاهی تجدیدی نداشته باشند استثنائا می توانند از معافیت کتبی برای سال ۱۴۰۳ و صرفا طی یک نوبت بهره ببرند. تاکید می شود فقط جهت نوزدهمین دوره. 


بازگشت
شبکه‌ی فعالان قرآنی خراسان جنوبی
بازدید : 283 بار