Monday 29 Apr 2024

جستجو

مسابقه و آزمـون ۱۳۹۹/۱۲/۰۲   سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌کند: شانزدهمین دوره آزمونهای ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

شانزدهمین دوره آزمونهای ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

محمد رمضانی‌فرد، مدیر کل آموزش و سنجش حفظ قرآن سازمان دارالقرآن الکریم از آغاز ثبت نام شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم خبر داد.

محمد رمضانی‌فرد، مدیر کل آموزش و سنجش حفظ قرآن سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به آغاز ثبت نام شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: ثبت نام دوره شانزدهم از روز شنبه 2 اسفند ماه آغاز و تا 11 فروردین ماه سال 1400 از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی http://telavat.com/fa/node/56053   ادامه خواهد داشت و این بازه زمانی قابل تمدید نمی باشد.

 وی در ادامه افزود:  امسال جهت رفاه حال حافظان محترم و جلوگیری از مراجعات ایشان به مراکز استانها جهت حضور در آزمون ها، حدود 88 حوزه آزمونی جهت برگزاری آزمون اعطای مدرک در سراسر کشور پیش بینی شده  است.

شایان ذکر است این آزمون با استناد به مصوبه 573 شورای عالی انقلاب فرهنگی و در رشته های حفظ 10، 20 و کل قرآن کریم و با مدارک اعطایی هم‌تراز دیپلم تا دکترا برگزار می گردد. مدارک این آزمون پس کسب حد نصاب امتیازات لازم توسط شرکت‎کنندگان، با امضاء وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به قبول‌شدگان اعطاء می‌گردد.

همچنین آزمون مرحله اول (کتبی) شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 1400/2/31 به صورت همزمان در 88 حوزه آزمونی سراسر کشور برگزار خواهد شد . 

توضیحاتی در خصوص ثبت نام:

  1. پیش از درج اطلاعات، زبان ویندوز را در حالت انگلیسی (EN) قرار دهید.
  2. تکمیل اطلاعات در كادرهایی كه با ستاره قرمز، مشخص شده‎اند، الزامی ‎است.
  3. در هنگام ثبت نام، از زدن كلیدهای Back و Forward خودداری نمایید و برای بازگشت به صفحه قبل یا رفتن به صفحه بعد، تنها از كلیدهای پایین كادر ورود اطلاعات استفاده نمایید.
  4. پیش از آغاز ثبت نام و درج اطلاعات، لازم است شركت ‎كنندگان اسكن عكس، شناسنامه (صفحه اول)، كارت ملی و مدراك معافیت(در صورت وجود) خود را با توجه به حجم و اندازه مندرج در جدول زیر تهیه نموده و در دسترس داشته باشند.
    ردیف موارد فرمت حجم(حداکثر) اندازه(پیکسل)
    1 فایل اسکن عکس JPG 100 kb 200 * 300
    2 فایل اسکن شناسنامه و کارت ملی JPG 100 kb 400 * 600
    3 فایل اسکن مدارک معافیت از آزمون ها JPG 200 kb 600 * 800
  5. به منظور رفاه حال متقاضیان محترم، مبلغ ثبت نام (300.000 ریال) از طریق درگاه بانك دریافت خواهد شد. به همین منظور داشتن شماره كارت الكترونیكی، رمز دوم اینترنتی و cvv2 الزامی است.
    پس از پرداخت اینترنتی، اطلاعات پرداخت از طریق سامانه به شما ارائه خواهد شد که ضروری ‎است این اطلاعات را نزد خود نگاه دارید.

 

لینک مستقیم ثبت نام (از 7 لغایت 14فردوردین1400)

 

آیین نامه ضوابط آزمون و ثبت نام

 

اطلاعات بیشتر


بازگشت
شبکه‌ی فعالان قرآنی خراسان جنوبی
بازدید : 1460 بار