Friday 29 Mar 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۳۹۸/۱۰/۱۷   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: هیئت‌های مذهبی تبدیل به درمانگاه دردهای اجتماعی شود

هیئت‌های مذهبی تبدیل به درمانگاه دردهای اجتماعی شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: هیئت‌های مذهبی تبدیل به درمانگاه دردهای اجتماعی شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در مراسم دیدار مداحان با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: سه عنصر مهم مردم، مداح و روحانی در اختیار هیئت‌های مذهبی است و از این جهت در عرصه فرهنگی و اجتماعی می‌توانند بسیار تأثیرگذار باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با تأکید بر نقش‌آفرینی هیئت‌های مذهبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی بیان‌کرد: حدود هزار و ۳۰۰ هیئت مذهبی وجود دارد که اگر هر کدام فقط در پیشگیری از یک طلاق نقش‌آفرینی کنند، اتفاق شگرفی در حوزه خانواده رخ خواهد داد.

حجت‌الاسلام رضایی ادامه‌داد: باید در هیئت، اندیشه ما تربیت انسان مؤمن، متعهد و انقلابی چون شهید حججی باشد چرا که مسیر انقلاب از راه اهل بیت (ع) جدا نیست.

وی با تأکید بر اینکه در هیئت باید در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز فعالیت کنیم، افزود: از طرف دیگر در هیئت‌های مذهبی باید در راستای، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت باورهای مردم کار کرده و آنان را با حلال و حرام الهی آشنا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: در راستای تبدیل شدن هیئت به یک هیئت طراز انقلاب اسلامی باید آن را تبدیل به یک درمانگاه دردهای اجتماعی کنیم.

حجت‌الاسلام رضایی یادآور شد: یکی از طرح‌های بسیار خوب در مساجد، طرح هر مسجد یک حقوق دان بود که امیدواریم در تمامی مساجد اجرایی شود.


بازگشت
شبکه‌ی فعالان قرآنی خراسان جنوبی
بازدید : 569 بار