Friday 19 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۳۹۹/۰۲/۰۷   حجت‌الاسلام اخوان‌صباغ رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی کشور در سازمان درالقرآن الکریم تشکیل می‌شود

هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی کشور در سازمان درالقرآن الکریم تشکیل می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ رییس سازمان دارالقرآن الکریم با تاکید بر نقش راهبردی و ظرفیت کم‌نظیر بانوان در امر جریان‌سازی و گفتمان‌سازی در حوزه فعالیت‌های قرآنی، گفت: هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی به ریاست یکی از اعضای هیات امنای این سازمان قرآنی تشکیل می شود.

به گزارش مرکز رسانه، هنر و روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ با اعلام این خبر، افزود: با عنایت به فصل نوین فعالیت سازمان و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، نقش راهبردی و ظرفیت کم‌نظیر بانوان در امر جریان‌سازی و گفتمان‌سازی در حوزه فعالیت‌های قرآنی مهم و ضروری است.
رییس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: بانوان به عنوان نیمی از جامعه انسانی با دارا بودن نقش اساسی در مدیریت و تربیت خانواده، جایگاهی بس ارجمند در هویت ایرانی – اسلامی دارند و در شکل‌گیری تمدن اسلامی نیز همواره نقش بارز و مهمی را ایفا کرده‌اند.
حجت‌الاسلام اخوان‌صباغ  افزود: در جریان رشد و اعتلای فرهنگ اسلامی و گفتمان‌سازی تربیت قرآنی و توسعه فرهنگ و آموزه‌های قرآنی نیز بانوان قرآنی کشور همواره نقش فعال و برجسته داشته‌اند به‌طوری‌که درصد غالب و چشمگیر فعالان قرآن و مخاطبان برنامه‌های قرآنی اعم از اساتید، حافظان، قاریان، مدیران، خادمان و ... را تشکیل می‌دهند.
وی تصریح کرد: با توجه به این جایگاه و نقش مهم، ایجاد هیات‌ اندیشه‌ورز بانوان قرآنی برای تبادل افکار و بهره‌مندی از اندیشه و ایده‌های بانوان برجسته در این حرکت جدید، ضروری است.
رییس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: هیات اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور به ریاست مریم حاجی عبدالباقی عضو هیات‌امنای سازمان دارالقرآن الکریم و با عضویت جمعی از بانوان فرهیخته و صاحب‌نظر ملی و ۳۱ نفر از بانوان به نمایندگی از استان‌های سراسر کشور تشکیل می‌شود.


بازگشت
شبکه‌ی فعالان قرآنی خراسان جنوبی
بازدید : 903 بار